Saturday, June 18, 2011

it's getting close! pweeewiit!

hye2..lamanya tak jenguk.busy busy busy..sampai muntah sebut busy ye kengkawan..congak2 tinggal lg 34 hari untuk BIGDAY saya~yaho0o0o0o..i'm really happy giller! dan semakin serabut bila pikirkan persiapan untuk hari itu..

td,kad baru syiap!perkara terpenting saya boleh halai balai kan?abah bising giller baru nak buat..kad saya tempah 500 jer..itu untuk VVIP..untuk orang2 kampung dan sedara saya buat sendiri! gigihkan..nak seap bajet katakan...modal RM88.00 untuk 900 keping + sampul.. sangat ekonomi rumah tangga kan? 3 jam amik masa nak print + edit2..Legaaaa~

Skang kat rumah ngah giat buat bunga telur sendri...wahhhhh mmg tak terpikir pun nak buat seblom nie..inspirasi dari bunga telur dari salah sorang kawan, aku try buat sendiri. Memula godek2 bunga telur yang dapat, cilok idea, then buat sendiri!!! tq mak sebab tolong gotong-royong buat dengan saya! muahhxx! 

Baju untuk akad da complete dari atas sampai bawah..cuma belom basuh! ngeeeee ;) baju untuk kenduri da tinggal nak pick up lagi 2 weeks,dan baju bertandang next week nak g test..nak tahu tema? hihi... ok2, meh bocor rahsia sket k.. untuk akad, putih + biru, kenduri sebelah aku light cream + biru terkois manakala majlis bertandang pula silver purple..cun tak? ok,abaikan...

cadar da beli,segala barang hantaran da settle kecuali barang2 makanan..cuma benda terisau adalah HANTARAN!! ok, saya mmg nak buat sendiri hantaran TETAPI... nak pakai fresh flower..maksudnya apa? Sabtu malam ahad baru saya ley buat selepas kenduri di sebelah rumah.agak2 ada tenaga lagi tak nak bersekang mata nak syiapkan 11 dulang??hummmm,kerisauan la...tapi kuatkan semangat..chaiyok!

Lagi apa eh?aha! aku da potong rambut! da pendek sket dan semakin muda remaja..weee~ OK, lari tajuk.sila scroll ke bawah! :p

Beg untuk goodies da abis borong di Semua House.Jauh kan..padahal semua cakap kat Padang Besar lagi murah..Biasala manusia.mana penah bersyukur..yang depan mata tak napak,yang kat KL jugak nampak!hampeh!Cuma barang2 nak letak dalam beg belom beli..

Perabot pun belom beli..esok nak pegi Alor Setar nak borong...Kat Kangar tadk yang berkenan..Angan2 nak 1 se perabot Putih bersih...wahhh kelas kau Maria!harap2 ada yg berkenan esok! Esok jugak nak g cari langsir untuk bilik, gegula, bebola untuk sangkut di khemah, dan macam2 lagi yang tadak dalam list pun..hihi

kengkawan yang baca belog saya siapa nak datang kenduri saya angkat tangan plsss..teringin sanagt nak ajak kengkawan belog datang kenduri, tapi..berapa sangatla kengkawan saya kan..eh ada ker?? kalu ada, tinggal alamat yer..nanti saya poskan kad!! special punya!!!!

oklah, mak da bising cakap saya curi tulang tak buat bunga telur..doakan saya tak kelam kabut on my BIG DAY k..lebiu

No comments: