Saturday, October 29, 2011

Punyala lama..haishh~

last skali aku edit blog, rupanya dia penin.mayb aku tak sempat save ataupun aku yang penin edit2..last2 tak suka dengan apa yg aku pilih then aku back back back sampai seratus kali..so ini lah result dia...hihihi..
Sorry, dynamic views aren't available for this blog.
You'll be redirected to the
blog homepage momentarily. Learn more

rupa2nya blog aku mmg penin tak tak ley nak view...subhanallah..da lepas edit tu aku da tak jenguk da belog nie..patut la...
bla td nak buka skali kear mendalah tu aku da blur..wut shud i do??ke belog aku da tade??bila masuk toilet baru dapat akal..sign in,bukan nyer search...hahahah...mengot lah!
ok now aku bersederhana untuk templete n background.punyalah nak canggih sampai aku sendiri penin.hahaha...pakai yang sediaada jer la noks! ;)

No comments: