Monday, February 21, 2011

kita bila pulak?Subhanallah...

getaq badan dapat msg semalam..baru ngah rancang2 nak pg melawat hari nie.skali dapat berita sudah meninggal..Innalillah..diam..terdiam terus dapat msg tue.antara sedar atau separuh sedar..seperti tak boleh terima.berkali2 aku mengucap...Ya Allah...bila pulak agaknya giliran aku..hmmmm...

baru balik dari ziarah..shakila.kawan sekelas time tingkatan 3, ex-dermarian dulu..orangnya kecik molek, baik.. ternyata Allah lebih menyanyanginya...redha dengan pemergiannya..nasib aku baik sebab sampai2 saja, arwah tengah dikapankan..sempat aku tatap muka arwah..subhanallah..aku tak tau nak cakap apa..

arwah masuk spital 3 hari ja..sakit2, demam2 kemudian dimasukkan ICU.samalam dengar dia masih ok, skali dapat msg arwah da takda..Besar kuasa Tuhan..apa yang aku mampu, berdoa semoga rohnya dicucuri rahmat..ditempatkan disisi orang2 yang beriman..

cuma aku simpati.simpati dengan boifren dia..sma2 sekolah, ex-dermarian.da lama diaorang kenal.sama macam aku ngan huzaifah..Ya Allah, aku tak mampu nak hadapi suma ini kalu aku ditempatnya..tak sanggup..

Al-Fatihah.. :(

insaflah wahai sekalian manusia..same goes to me..

No comments: