Monday, May 11, 2009

adeh~

konnichiwa!
p/s: jam menunjukkan kul 2.30 pagi isnin..
adeh.. abes la aku kali nih!! adakah ini salah aku?? atau salah ibu mengandung?? ayoo0o0o0~
aku pun tatau sapa yang salah..
lu pikir la sendri~ hikhik..
tetiba perut aku bergetar..gerak2..cam ada sumtin..
adeh, aku da cuak.. apakah ini akibat kelakuan nakal ku sejak akhir2 ini??
tapi takkan kot kan?? serius..(INI SERIUS!!) bak kata wonderpet..
abes la aku kali nie.. nie da kali ke 3 masuk yang ini..
mati..mati..mati..
memang mati!
ketiak da KETIBAS (KETI =ketiak + BAS=basah)..
inikah akibat dan penangan TEH ORANG KAMPUNG??
adoiiiyaii~ sakit perut aku nie!!
cam dipicit2.. sampai tak dapat ditahan tahan lagi..
kalu da cakap YA, ya la jawabnya!!
dia mintak dibebaskan.. yang penting, dengan kadar segera..
yer! sabar ley tak..? aku nak pegi toilet la nih...
adoii, penat jugak sementara nak kurus!!!
haisssshhhhh~
aku buat nie suma demi mu MyHuZaIFah~
ok.. ok.. chowshinchee dulu..
da tak ley tahan..
daaaa!!! :)

No comments: