Tuesday, May 12, 2009

12 May~

assalamualaikum...
hye, harinie aku sangat busy sebab boss besar ada dari pagi lagi.. adeh, nie aku lemah nie.. aku tahu aku memang akan berentakkan kalu boss aku nie ada kat opis..sigh~ penim!!
okay, harinie sebenarnya aku dalam keadaan mood SEDEY!!!!
SeDey OKAY~~~
actually, tanggal 12May aku akan mengalami sindrom sedey cam gni..
masuk tahun nie, genap 6 tahun 'Si Dia' pergi meninggalkan aku, family dia, dan kawan2 dia..
FOREVER!!
12 May jugak menyaksikan aku ilang 'Dia' buat selama lamanya tanpa ucapan bye, o selamat tinggal..
adeh, nie aku malas nak bercerita, pasti air jernih nie mengalir tanpa henti..
tapi aku tetap nak kongsi cerita ngan korang..
Si Dia yang aku maksudkan ialah arwah Azizul Mohd Taib..
tapi aku biasa terpanggil arwah dengan nama 'Palala' atau 'ejoy'..
Arwah nie sebenarnya senior aku 2 sem masa Diploma Landscape kat Uitm S alam..
Arwah seorang yang baik dan suka sangat nyakat..
sedey, sebab arwah seorang yang pandai wat orang ketawa, wat orang marah, wat orang benggang.. suma la..
tapi arwah memang senang didekati..
adeh, aku tak tahan n tak sanggup la nak tulih panjang2..
emosi terganggu..
SEDEY!
sorry..nanti aku da ok, aku sambung lagi k..
Ejoy, semoga ejoy tenang di 'sana' dan digolongkan dengan orang2 yang beriman..
Al Fatihah...

2 comments:

jie said...

6tahun?..semoga roh beliau sntiasa dalam lindungannya

Syaz said...

terkejut akuh...
nape dia meniggal wei?