Saturday, May 9, 2009

BeBuDaK sKoLaH UiTM~

KoNicHiWa~


Sesungguhnya aku sendri rasa pelik sebab nulih malam2 cam nie. ini merupakan kali pertama aku update blog malam2.. actually kalu la ada tenet kat umah sewa aku, da lama da blog aku nie penuh dengan post baru.. nasib hari nie baik sebab aku skang kat umah my BFF a.k.a anem.. maybe dia sendri pun da tdo dibuai mimpi bersama incik suaminya.. :) opps!diam2 sudey~


owhh ya, lupa lak nak intro pasal my BFF nie.. sebenarnya anem nie kawan aku tyme aku diploma landskap kat Uitm Shah Alam dulu dan anem nie da berkahwin, tapi aku slalu ja lepak2 tido2 di rumahnya di shah alam.. hikhik, aku sendri pun malu + segan sebab dia nie da kawen.. aku rasa cam kaco daun pulop!! hikhik~ tapi diaorang nie sangat baik sama aku.. slalu jer bawak aku g jalan2 makan angin.. adakah aku nie kaco daun?? ntah la, yang penting aku happy, diaorang pun happy.. kan kan? even kadang kadang aku cam pengadil, diam ja tenngok mereka berdua.. Jeles?? ahhh e2 sudah pasti!!!! Tensi pikirkan kejauhan My HuZaIfaH!! wutever~~~~


herm apa erk aku nak cita sebenarnya arinie.. owh ya,arinie macam aku lalui..happy sangat seolah2 ia adalah satu perjumpaan besar besaran bersama ex-student landscape Uitm.. Pagi2 lagi sampai ja kat opis, aku da chup siap ngan Mimi. arinie nak makan nasi Ayam Chee Meng kat Jalan Klang Lama..tue peveret tuh! seminggu tak dapat, ley sentap urat perut nie..

tup tup kul 10 cam g2, Syahfendy kal cakap nak singgah opis aku sebab dia ada meeting kat Feber Tower.. alahai, sejengkal ja ngan opis aku.. so, SET! Lunch syame nanti.. dok sejam peh tue lak, tepon aku melalak, tengok nama InDaH HaYatI a.k.a Ein.. da tahu da, mesti nak lunch syame nie.. hahaha, memang tepat! Ein ngan Lailatul ondaway dari Putrajaya nak datang lucnh syamer.. wahhh gitewww!! aku memang rindu sangat nak jumpa lepak2 ramai ramai gni..( dalam hati, nasib aku vouge harinie.. huhuhu)


Maka berkumpulla kami suma di Pondbuilder a.k.a opis aku.. tengok2 'BoBbBy' (lain entri aku cita panjang lebar pasal bobbby k) jap terus kuar pg lunch.. sebab tak muat keta, maka syah dengan ejat terpaksala naik moto..tup2 kitaorng da sampai kedai nasi ayam, skali tengok syah ngan ejat takder. rupa2nya diaorang dapat urgent call dari opis, so terpaksala trus pulang..sedey~~ oleh disebabkan e2, maka kami ber4 jer la layan nasi ayam.. rindu sangat nak gado2 ngan ein n lai.. hikhik..gosips tak tinggal kay..hikhik!

okay tamat sudah pasal tue, petang kul 530, anem datang opis aku sebab aku nak g tido umah dia kat s alam dan apa yang penting, nak pegi amik baju kurung yang di tempah sebulan yang lepas disamping menghantar satu pasang lagi baju untuk KONVO!! yeayea, rasa tak sabar sangat nak konvo~ kebetulan nonet a.k.a 'myhausmet' nak tumpang tempah baju disamping berdating sama incik kekasih hatinya..skali akak penjahit baju kal gtau suro datang kul 830 pulak.. adeh, nak lepak mana plak nak tunggu 830. trus aku ajak diaorang lepah s7, Bintang SideWalk.. sebenarnya tue area2 rumah aku tyme aku final sem dulu.. besh sangat tempat tue, happenning abes.. e2pun kalu bebudak Uitm tak cuti la.. kalu tak, diam jer la area tue.. nak dijadikan cita skali nurul n kiman pun kat c2.. so lepak la sambil2 gosips2.. lama tak jumpa la katakan.. hikhik~ macam2 la citer panasssss kuar.. gosips punya gosips, kul 830 g2, kitaorang pun salam2, cium2, laga2 pipi (pompuan2 jer kay!) trus pegi Padang Jawa, umah akak penjahit baju..

so motifnya di sini, aku sangat gumbira kerana dapat ketemu ngan kawan2 ku.. sesungguhnya aku rindu akan kalian semua sewaktu aku bergelar BuDaK SkOLaH UITM.. aku rindu nak belajar.. uwaaa~~~~

No comments: