Tuesday, December 22, 2009

bLuSHeR Free~

kejadian nie berlaku tengah hari td..
sungguh sayu..
time solat zohor, cam biasa aku g surau even aku ngah bendera jepun..
basuh2 muka, segarkan badan..
tangan aku mula menarik tisu dengan kadar yang laju..
owhhh stuck!
lagi laju aku tarik..
skali..
PANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!


terus terdiam burung2 di luar bangunan..
aku?no words..
uwaaaaaaaa~ sakit!!!
kotak tisu yang besar kedabak terbuka lalu tepat mengena tulang pipi aku!!!!!
kotak tue diperbuat dari plastik tebal..
tak kuasa aku nak amik pic kotak tisu tue..huh!
sumpah sakit.aku tak tipu..
masih terngiang kat telinga nie..
nak kaver malu aku pura2 senyum..
kalu la benda alah tue kat bawah, da lama terpenyek aku pijak2..
!@#*^&*(* betoi la..
dapat blusher free..
tak kira nak MC seminggu!!!!
adoilaaaa...sakit!!




lebey kurang tapi lagi besaq dari nie k..kira yang oldskool nyer la..

No comments: