Monday, July 6, 2009

HaMPa a.k.a SeDey~

"Sedey.. tue jer dapat aku katakan..
herm da cari tapi tak ada gak..
ala tak kira! nak jugak nak jugak!!!
tolong la.. da kemaruk nie..!!"
desak hati aku.. hikhikhik~

ac2lly aku nak sangat novel tue.. semalam (ahad) aku, nu'ul, azrie and atie ramai2 pegi KL Convention Centre sebab ada ARCHIDEX09.. sja jer nak pg meramaikan majlis.. lagipun ahad aku free, so MOJ (Mak On Jer)..
Macam biasa, nak masuk kenala daftar.. aku lak tak der business card dengan alasan aku gtau aku lupa bawak.. keskeskes, padahal kad baru anta g print.. Tapi nasib aku baik sebab dia tak kisah, so aku dapat la express pass.. dengan bangganya aku sangkut kat leher.. hahaha~ siap print ada nama, jangan tak tahu!!

Peh2 masuk la..hum okayla tapi da tak ramai manusia,mayb sebab last day kot..ok gak, tak payah la nak berebut or berhimpit2 ngan manusia2 lain.. Tapi aku rasa MALBEX dulu lagi besh kot.. Jangan tak tahu, misi ke sini juga adalah untuk kumpul free gift seperti beg2 cantik, voucher, berbagai2 sample dan katalog..tapi sedikt hampa sebab kitaorang just dapat sorang satu jer..tapi yang seronoknya kitaorang dapat cat free.. memang rezeki lah, sebab kitaorng ber5 adalah insan insan terakhir yang diberi cat percuma nie.. yang besh tue, siap boleh pilih nak kaler apa, then dia akan bancuh on the dot!!! aku trus nak kaler purple, tapi da abes la pulak.. ok lah, trus aku pilih kaler merah cili.. YES! ada pun.. huhuhu~ aku gumbira..

Tapi gembira hanya sementara..aku begitu seksa mengangkut segala jenis katalog dan cat yang ntah berapa beratnya aku tak pasti ke sana dan ke mari.. Rasa nak humban jer suma nie dalam tong sampah yang berdekatan!berat okay?? adeh, da la jauh nak menapak g KLCC, cam nak patah tulang 4 kerat aku!! Tue pun tadi ada hati nak 3 tin..hahahaha~
Then, trus lepak kat Burger King..sembang2 kosong, gelak2, ngutuk2 orang n dah kenyang trus gerak.. Skali aku baru teringat
KINOKUNIYA..
trus ajak diaorang naik..mula2 tue sapapun tanak layan aku, yerla masing2 da penat!! pujuk punya pujuk diaorang ikutkan la kehendak aku tue..


Sampai jer KINOKUNIYa trus aku search novel idaman p.s I Love You.. search punya search, rupa rupanya tak der stock..sedey.. nak nanges~ tapi kalu nak order boley cuma amik masa nak dapat novel tue.. aku tgk harga kat c2 UK7.99.. so brapa la agaknya harga bila da di convert to RM.. hurm.. tak per la..aku akan tengok dekat MPH lak nanti..harap2 adala.. amin..