Wednesday, October 21, 2009

BiG HEADZ?

BiG HeAdZ??


apa kejadah tue???

huhuhu..rahsiiiyee..

ala, skang nie aku menggila nak kumpul 'stamps' dari Guardian nie ha..

nak dapatkan mainan haiwan berkepala besar..

ada hippo,giraffe,elephant,zebra,tiger,lion,panther n munkee..

serious schoomell+cute+geram!!grrrrr..nak jugak!

nak dapat stamp memang mudah..berbelanjalah anda di Guardian sebanyak mana yang mampu..

mudahkan??hahaha bab2 membelanjakan nie memang mudah kalu ongkosnya banyak..

sehari pun ley dapat stamp 10 keping..huahuahua..

kalu kita berbelanja rm15,dapat la 1 stamp..lagi banyak lagi bagus!!

ac2lly kalu nak beli pun ley tapi RM49.90 la..tak mo aku..

target aku nak giraffe tak pun zebra..tal pun dua2..ley tak?? ;)

skang aku da ada 5stamps..yeho0o0o~

jauh lagi perjalanan nak kena kumpul atleast 20 stamps +RM 18.90 la..

kali takmo bayar,kumpul la 4o stamps..

ohhh yaa..kalu ada yang tak berminat atau mahu mendermakan stamp2 korang kat aku, nyiru aku tadahkan..huhuhu~

sila rebut! tapi plss tinggalkan aku zebra + girrafe erk...

2 comments:

eza2odette said...

g nyer maseh 1 stamp dr hari tu.hahahaha

aShEMaSt said...

hahah..sebenarnye satu gak..tp nenah bagi 3 sticker aritue..jangan jelesss!