Friday, October 30, 2009

TaPi KeNaPa?

Semalam aku tergolek2 lari ke OUG jalan klang lama nak bayar bil Maxis.. Mr. H da bagi duit lama dah tapi aku bley lak relax tak bayar.Udah la da nak capai limit.Tahu jer la, kalu OUG tue, parking bapak susah nak dapat.Nak2 pegi sorang2..Lain la kalu berdua, ley sorang jaga kete..nasib ko la labu..
Aku memang nekad!zuuup~aku parking di tempat yang sepatutnya..udah la 'siputeh' tue gemuk, nak gak aku menyelit..sebabnya aku tamo bazirkan rm5 untuk parking.ahhh!mahal okay.aku letak kejap pun nak mahal2..motif sangat!
Trus aku lari ke Maxis..adoiiii~ramai pulak.Staff lak sorang ja..aku da la dup dap dup dap tak abes2..
memikirkan 'si puteh'. jangan ada yang cium bontot dah la..kalu ikut giliran, num aku lagi 14 orang..tapi bila tengok keliling, orang menunggu tak la ramai..sabarrrrr.....
20 minit kemudian,tiba giliran aku..heeeee :) tersengeh2 aku ke kaunter. Terus aku tanya soklan.."kalu nak tambah broadband lagi satu brapa erk??" Sebenarnya aku da daftarkan broadband, tapi untuk Mr. H la..disebabkan aku main line, terpaksa la aku guna nama aku..so ingat nak pakai broadband gak nanti bila da keja kat perlis..skali staf tue kata.." deposit RM300.." haaa?? napa rm300?? mahal nyer! Sepatutnya Maxis bagi diskaun la sebab nak tambah lagi 1 broadband..ini lagi mahal..apadaa.. terus aku kata.."herm..tak per la..tanya jer.." dengan hati yang lara..aku sedey..cam ner nie? ahh nanti a aku pk kemudian..maseh ada kurang sebulan lagi untuk aku pikirkan..hahahah~skang nie guna tenet free kat opis jer la..dijamin FREE!!! huhuhu~

No comments: