Saturday, October 31, 2009

weeee~LaPoR DiRi!

hari nie sabtu..malam nie aku akan pulang ke sarang kelahiranku..huhuhu besh dapat jumpa tilam empuk ku di rumah..kenapa aku kata cam2??Sebab kat sini (umah sewa) tilam aku kurang empuk..hanya di lapik toto usang ku jer..Tilam jijie sungguh tebal n empuk dari sya..sya jeless okay!!

Isnin (021109) aku dipaksa melapor diri di 'kantor' a.k.a office baru a.k.a Majlis Perbandaran Kangar..perasaan?? gementar, takot,seram suma ada..benda pertama aku fikir, siapala nak kawan ngan aku nanti?? aku rasa opis tue pasti majoritinya 'orang2 lama'..aku nie kan muda trang tang tang lagi..kehkehkeh..

Suka hati aku jer nak balik malam nie..padahal banyak lagi aku kena setelkan..Medical check up tak wat lagi, sesi tandatangan Pesuruhjaya Sumpah pun belom, gambar passpot pun belom ada.. (cd gambar passpot pun aku tatau mana aku letak),dan borang2 yang cukup banyak belom diisi..adoiyaii,aku malas nak mintak cuti lama2..nieh pun aku dapat excuse Isnin n selasa..Takkan nak cuti dari jumaat kot kan? melampau sangat kot??!!

Sekali lagi suka hati aku jer nak mintak tangguh perkhidmatan aku ke bulan hadapan..tapi alasan aku kukuh. Majikan sekarang mintak 1 bulan notis..tak ley suka suki aku nak benti mengejut camtue jer..suma kerja aku kena hang over kat k fidde..cian k fidde.(jangan sedey k, nanti asma carikan kawan baru untuk akak k?) apapun wish me luck k..muahxz!!!
khas untuk roomate+rakan gossip+rakan gado2 manja aku, JIJIE aku ingin mengucapkan

HaPPy BuFDaY DarLiNg~
semoga panjang umur..cepat2 kawen k..tapi jangan langkah bendul sya ok?? Let's have some fun next week okay???tunggguuuuu~ l.0.v.3 y.0.u!

2 comments:

eza2odette said...

mekaseyhhh kakak!! heheheeh..

haha.. jgn terikot jadik owang lama tau!kena hot slalu~kekeke
kalo ade tilam empok RM50 i beli la..b4 kakak bybye. syiann dia..saba ek.haha

aShEMaSt said...

hahaha..tak per la..badan nie da selesa ngn toto usang tue..huhuhu~ tak sabar!