Friday, November 13, 2009

aMaNaT TeRaKHiR~

Tingal esok aku akan menunaikan tanggungjawab terhadap Aspirasi Permai + Pondbuilders.. Maka bermulalah kisah baru dalam hidup aku..berbeza dengan dunia pekerjaan sekarang.. da tak ley pakai jeans + shirt, da tak ley 'karok' dalam office, da tak ley layan mamak (besh senantero dunia aku rasa..e2 pun sbb aku suka ayam ngn peria goreng disitu)..Kalu dulu, 9.30 pun belum sampai apis lagi..kadang2 kul 10 baru terhegeh2 turun dari rumah..hahaha..biasalah...tiada punch card! mulai minggu depan, aku da tak ley malas2 lagi..kena displinkan diri..terutama tyme pagi2..hahaha..lagi 1, aku mmg kena sekat pemakanan aku!!!! plsss la..aku dapat rasakan yang aku akan seperti dipam2 kalu kat umah.manataknyer, makan suma dihidangkan,kalu skang, agak2 malas masak, aku tido jer..huhuuhuhu..

Boss awal2 lagi da janji nak makan2 kali terakhir untuk aku di aspirasi..aku tak kesah sangat sbb boss aku nie cakap jer lebey..kadang2 dia terus wat2 lupa..hahahah..tapi kali nie mimi push betoi2..hahaha tq mimi..so pagi jumaat tue boss awal2 suro kitaorang pilih nak makan besar di mana..maka bermacam2la cadangan yang keluar..lastly kami pilih TGi Fridays..fuhh, aku tak penah jejak kaki seumur idup..mana mampu..huhuhu..

So cadangan di terima memandangkan dekat, hanya di the Garden.tapi agak risau tempat penuh sebab biasa la Jumaat, suma lunch awal..nak kal tp tak der lagi web TGi kat the Garden..baru buka la katakan..dekat2 kul12, kami gerak..aku, k fidz, mimi n boss..boss mesti la kena bawak kan..takkan nak tinggal lak..hahahha..Parking kompem FULL..jumaat la katakan..so boss suro pg kat valet parking ja..hahaha aku gelak.keta murahan aku nie pun nak pakai jokey ker???biar a! keta aku cute apa??huhuhu~lagi pun aku rasa sangat untung pakai jokey..

RM 10 untuk 4 jam pertama..ok kan??dari nak panjat parking bertingkat, nak cari parking lagi...sama jer..Nasib TGi tak ramai..kira okay2 jer la..



i want more!! mmg besh!kalu orang blanja lagi besh..huhuhu


si tisu ;)


vanilla milkshake!! yumie2!


fried mac & cheese~syedap bangat!

oummh..meal sya!'double stack quesadillas~ very the yummiess!

my boss..thanks erk!susah2 jer..


k fidz dengan shanghai chicken salad.. healthy sangat!

me + mimi!


ni lak meal mimi..aku tak sempat nak snap sbb da lapa sangat tyme tue!! huhuhu.. sizzling chicken and cheese~ sodap!!

last skali..pencuci mulut! ssedap gila tak tipu..nama dia aku tak berapa ingat!ada 5 perasa..suma besh sangat!

Maseh kepada boss dan mimi+ k fidz..kan ku ingat sampai bebila..sedey sangat time nie..boss asik bagi nasihat jer..dia pun ada kata kalu nak kerja sini balik, anytime!! tak kisah la time tue da ada staff baru ker apa..huhuhu terharu aku!hahahah..nanti bebila akan ku pergi lagi ke TGi..besshhh!

No comments: