Monday, November 30, 2009

HaRi BaHaGia KaWaN2

ac2lly aku ngah bosan.opis pun arinie cam suram ja.ramai lagi yang cuti2 raya..aku pun agak malas n lembab2 spender nak bangun pagi tadi.rasa nak ja aku tarik selimut toto,then sambung tido..hurgggghh! sungguh penat.nasibla abah wat kenduri di raya pertama..so ley la aku rest 2 hari..thakns to Mr.H sebab datang n baca yassin kuat2..hahhaha funny ok! makcik2 aku sebok tanya n gosips2..tue ker orang nye kakak?aku senyum jer la..lagi terang lagi disuluh..huhuhu~
semalam seharian 3 dara pingitan (aku,jiejah n ija) memenuhi jemputan kawen kawan2 time sekolah derma..wahh semakin susut bilangan yang single..agak tergugat di sini yer..tapi aku okay jer selagi mereka berdua (jiejah n ija) stil berstatus single..heheheh~

agak sesak nafas semalam aku di buatnya..pagi2 lagi aku da bangun, siap g umah makcik aku kat kayang.ada kenduri korban.yer la tolong apa yang patut..then kul 1 baru makanan siap di saji..aduh..sudahla berjanji ngan diorang kul 145 nak jumpa, aku masih terhegeh2 makan kat sini.terus aku pecut balik umah, siap2 berbaju kurung..agak lencun dengan peluh + ketibas habesss..kul2 terus gerak ke seriab..jumpa deqna kat petronas n then berkonvoi ke rumah rosha..Rosha nie kawan kami time sekolah derma..dia juga kawan sekerja aku n Mr.H time keja kat petrol pump Shell time abes SPM dulu..haa..jangan tak tau, aku penah keja kat petrol pump ok..huhuhu~ sangat gigih bukan??

Sampai ja kat umah pengantin, tengok budak2 derma da berkumpul ramai2 bergambar ngan pengantin.kami yang baru sampai nie pun sempat lagi menyelit.hahahaha..mahu jugak muka kami di'tag' di bukumuka nanti..ramai gak yang datang..dah macam mini reunion da.. seronok bila dapat kumpul ramai2 cam nie..nak2 yang lama tak jumpa..rindu balik time sekolah dulu.. pengantin sangat chumil n macho..hahaha~tak sangka lak tema diorang sama ngan baju aku..kira kena ngan tema la aku nie kan.. ;)

geng wanita..jangan cuba cari aku di dimana sebab aku masih 'on da way' time nie..huhuhu~

geng2 lelaki..da macam bapak2 budak da aku tengok..

si penganti lelaki a.k.a rosha

destinasi ke2, kami ke rumah ernee..ex derma gak..husband pun ex derma, fakhrul radzi...sama batch..wahh.. beshkan diaorang?bercinta zaman sekolah akhirnya kawen jua..aku??doa2kan erk..huhuhu.. kat sini da kurang sket..ramai yang da balik..kami agak lambat jugak sampai..yerla, dari awal da tertinggal train..huhuhu..sampai sini da tak muat sudah perut untuk di isi.just makan epal jer la..kang marah pengantin tak makan apa2..



kami bersama2 pengantin..aku sangat jeless..huagghh!


sebelom pulang, wat apa yang patut.huhuhu~cam tanak berpisah lak..

Destinasi seterusnya, ke rumah khairunnisa..tapi kali nie adik dia yang kawen..saja kami pun tak tau ke mana..so ikut jer la..destinasi ke3 nie tinggal berapa kerat ja.aku, jiejah,ija, dayah, anis, tok din n miyat ja..makan pun tidak.tok din lak ley mintak kopi 'o'.haisssh macam2 budak2 nie..kami siap di beri lauk pauk untuk di bawak pulang..rezeki..huhuhu~

p.s: bila lak turn aku nie?meriah ker erk??harap sangat kawan2 datang ramai2 berkampung kat umah aku..huhuhu~

No comments: