Thursday, January 6, 2011

1M2W2D

apakah??num ekor pun tak cam nie kan kan??haaa, cuba teka..cuba2!try lagi..sket lagi... arggghh..korang nie malas pikir eh??hihi, marah pulak kan?

disebabkan lama gila lupa ingatan password blog nie, maka cerita2 cerita basi akan ku sajikan pada kalian..kalian dipaksa, skali lagi.. DIPAKSA layankan cerita2 basi saya eh eh?? *wat muka chumil sambil melutut pujuk korang... ;)

ada apa dengan 1M2W2D? cer citer..cer cer citer..bahahaha..ok aku pasti korang da ley agak.ada rahsia nak bagtau nie..dengan lafaz bismillah,saya dengan ini telah BERTUNANGGGGG!
 *aik, korang diam napa?ok2 da tau kan.#okbailah kalu camtue..hihi..

bhahaha..aku lambat a nak citer.pada yang tahu, tahniah.anda memang hebat..yang tak tahu lagi tue, anda jugak hebat sebab anda pun terkejut..*perasan! genap 1 bulan 2 minggu 2 hari kami bertunang. tunang dengan insan yang sama sejak 7 tahun yang lepas..uhhh, kesyaygan saya incik Huzaifah shedy abdul latef..

banyak bunyi sana sini tanya bila bila bila..sabar la..kami ada strategi sendri.cheewahh! kami memang lama.yer la kenal pun dari sekolah..siapa tanak kahwen dengan pilihan hati kan kan?syukur dengan keizinan Nya kami diijabkabulkan *eh ditunangkan pada 21 November 2010 yang lepas..

dengan persediaan yang simple,yang rushing suma berjalan dengan baik..sederhana ja.sebab tak sempat dan tanak membazir sangat.tapi rasanya banyak jugak pakai duit kalu suma nak ditempah.so amikla effort buat sendri apa yang boleh..banyak menda nak share dari segi persediaan dari sebelum majlis.serius seronok.tapi penat pun sama banyak..tp berbaloi baloi gua cakap lu!

entry nie i nak share pix2..mayb ada yang da tengok kaf FB.tapi tak kira!nak jugak tunjuk lagi.korang wajib tengok!hihihi..next entry nak story cerita hantara,pelamin,baju,make up...

ini saya.tengah cuak sebenarnya.sumpah tak tipu!
shhhh!siapakah gerangannya??jeng3..#okkorang da tau kan.okbailah!

mini pelamin.saya buat sendri ok!
kami dengan hantarans..
ok,close up sket.mungkin anda belom mengenali saya.bahahahaha..  



eeeeii..buat muka gagah sket boleh tak???gewams gila!main2 jer...

chumil tak tak?? *ok lempang skang!
bila da tunang ramai cakap dugaan masa tunang sangat perit.ok aku tak kata ya tak kata tidak.itu sebenarnya terpulang pada diri sendri nak handle k..banyak lagi nak share.tapi di cerai2kan supaya tidak panjang lebor disamping kesuntukkan masa..ok2 chowcendol dulu na..buhbye!


p/s: i love u incik huzaifah~

No comments: