Wednesday, January 19, 2011

kan besh kalau...

kadang-kadang diri nie slalu terfikir...

kan besh kalau..ada keta ferrari.boleh pg kerja seminit sebelum kul 8. zzzuuppp.. da sampai depan lobi!

kan besh kalau..tak payah kerja tapi tiap2 bulan masuk duit..ini benda paling besh! kalau la bolehkan..

kan besh kalau..ada rumah besar syiap dengan perabot n laman yang luas..boleh la nak golek2 cam industan..uh!syahdu!

kan besh kalau..ada orang urutkan kaki tiap2 petang..disamping buat pedicure medicure..siap kerat2 kuku kucing aku skali.#miahahaha!!

kan besh kalau ada jet pejuang sendri..boleh pegi jalan2..melancong serata dunia.nak pi angkasa lepas pun boleh!

kan besh kalau..tiap2 hari hari raya..tiap2 hari ley pakai baju baru!!makan kuih tat..waaahhh hebak!!

kan besh kalau..kat sebelah rumah ada sungai cam dalam citer usop sontorian..panas2 ley terjun sungai.beshnya...tiap2 hari pun camping!!

kan besh kalau..SOGO tu aku punya..boleh la aku sedekah kat kawan2 yang lain.nak perfume?nak baju?amik amik!hihih..korang mesti suka kan kan?

kan besh kalau tepi SOGO tu ada Jalan TAR jugak.muhahahaha...boleh la tudung2 tue aku pakai buang ja..

kan besh kalau LANGKAWI tue sekangkang kera jer ngan perlis..ley mandi pantai.eh tak tak..ley jumpa incik tunang tiap2 hari..(tue yang sebenarnya...hihi)

kan besh gila kalu perkahwinan kita ditaja sepenuhnya..apa nak, suma dapat..nak sangat majlis dalam hutan pokok hujan2..hermmm nice kan??*bayang cepat! hummmm....

kan besh kalau semua nie adalah KENYATAAN!!!!! waarrggghhhh~ ok2, tak salah la nak berangan.tapi berangan biar la logik!mana tau satu hari dapat jadi kenyataan kan?hermm oke. keep dreaming ashemast! *tepuk2 bantal tido..sambung berangan!! ;)

 nie pun berangan terbang ke awan~

4 comments:

working mom... said...

hoii..kuat berangan kamu yeaaa!??

gadisBunga said...

kan besh kalau asal sebut je sume jadi? hihihi~

ashefst said...

hoit!!

aShEMaSt said...

k ngah:hahah.tak slah kan kan nak verangan lebeyh!

GB: besh gila akak! kalau la kan..hummm.. #garu2 kepala#

ashefast:hoi2 apa!nak kena ker? bluwek! ;p