Tuesday, January 11, 2011

opss!sya telah di TAG!

adeh, minggu nie minggu terbusy di dunia.serius tak tipu gua cakap..kena wat event memang busy sebab nak wat yang terbaik.bukan terbalik ya..sedar2 tak sedar kena TAG ngan kawan masa tingkatan 3 dulu si cantek NZFA..
ingat nak copy ja, tapi bila click kanan mouse boleh plak dia cakap "mouse anda rosak"..hihi..baik la..kenot kopi sesuka hati..hihihi..

1. Apa benda paling penting dalam hidup saya?
Nasib baik benda..kalu tak nak cakap Mr.H.hihi..ok2 benda paling penting BB saya..nyawa dan jantung saya.bak kata pepatah.."lemak2 si jantung pisang'..


2. Benda terakhit anda beli pakai duit sendiri..
tak penah beli b4.sebab kali nie da berazam nak jadi tuan kucing yang terbaik..beli whiskas pek besar dan pasir kucing.Abah cakap aku buang tebiat!#okbai!!


3.Dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
semestinya teratak incik noordin, Repohjaya dan tema dalam taman.Saya cuba untuk prepared sendri kalu sempat.#ku bilang, KALAU sempat..n of course PURPLE!!

4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
humm..humm..dan semestinya YA..hangat, hangit suma ada..

5.Berapa lama kamu akan mencintai kekasih korang?
sampai menutup mata.....sampai syurga!insyallah..

6.Novel/buku/majalah terakhir korang beli?
Novel yang paling saya nak tergedik2..'P.S i Love You'..tapi lom abis lagi bacanya!! tp yang paling terakhir majalah pengantin!

7. antara mak ayah korang, yang mana lebih mesra?
tiada jawapan di atas. sebab saya lebih mesra dengan abah!!

8.Namakan orang yang betol2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
heeerrrmmm arwah tok wan belah abah. sebab lahir2 pun tok wan da takdak..

9.Adakah korang basuh baju sendiri?
YAAA! semestinya sebab baju saya tidak akan dicampur dengan baju sesiapa..tapi, bab sidai saya upah adik.hihi malas..

10.Dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
BRADFORD, England..sebab Mr.H nak melawat tempat kelahirannya..sya pun sebok nak ikutla..#belanja peliiissshh!

11.Pilih salah satu, peluk atau cium?
saya pilih dua2..peluk kemudian cium Bantal bushuk sya...hummmmpphh! syedap ok!

12.Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
a)orangnya manis...putih..baik..lemah lembut! #tak kipas na..hihihi
b)dulu kami sekelas time ting.3 aktif kan kan??
c)naik satria!sebab dulu asma slalu terserempak kat uitm.tp tak sempat nak cakap apa2!

13.5 lagu yang korang suka dan selalu dengar?
a)Gadisku_Search
b)Aku dan dirimu_BCL&Ari Lasso
c)Inyallah_Maher Zain
d)Sampai syurga_FT
e)Secrets_1Republic

ok.nak TAG korang pulak!tak kira..buat jugak eh..
-GADIS BUNGA
-FATIN MRAZ
-BULAN BINTANG
-K NGAH
-AAN
-EZA a>k>a GEE
-SYAIBAH BUDAK BUSHUK!
-ANAZ
-NURULFULRA

#dan sesiapa sahaja yang sudi!!tengs kawan2!!

No comments: